STATUS UPDATED!
REDHAA DGNN APA YGG TERJADI,,aku terimaa semua ini dgnn hati ygg ikhlass sygg..
deayaᵀᴴᴱ ᴼᴿᴵᴳᴵᴻᴬᴸ◕‿◕: ::: aq bnci bile at at situation neyhh :::
WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG..HITS FOLLOW BUTTON NOW..BE GOOD ATTITUDE IN MY BLOG LAND
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 11, 2011

::: aq bnci bile at at situation neyhh :::

 aq na list an perkara yg bikin aq jdi NAEK ANGIN!! sengal!


      •  number ONE
--> dpt adik yg kuat ngadu...
  
aku: pehal tgk2 at wall aq sebok!!
adik: apew xphm lha??
     * mak aq at dapur time uhh,dy g dapur wt2 na buang sampah pdahal report mnde yg dy nmpk at wall fb aq..bnci r!!!


      • number TWO          
aq dok uma tok emi time pmr coz aq mlz na alik na lunch at uma

aku: ubi mnde neyhh xpena tgk own,,na kaye kentang ase dy lain bntuk uhh ade r cket2..
ela : aah lha weyhh pelik jer..
emi : umi ubi mnde neyh
umi emi : #**#*$%$$#!$^!%^&%!*&!^
emi: hah!!!!! deaya badok????!!!!
aku: babi natang emi agk2 r
ela : hahahahahahah!
umi emi : ubi badox r!!!
aku,ela,emi :?????

       * first time aq dengar name ubi uhh..n yg aq geram time emi jerit kuat2 ckp deaya badox uhh!!sengal..



      • number  THREE
aku : acu aq kne cokmo r tahan at skola ble spot check
acu : tahan pasal mnde?? ekpown mung uhh buas ngat
aku : pgawas sial uhh ckp suar trek aq ketat mcm legging..pelik orkk?? pdahl ok jer aq tgk,,mung gok hok   
pilih size neyh...
acu : aq ckp dah jgn paky suar trek..
aku : lah 2 na pakay apew???
acu : telnjang r,,hahahahah






::yOU reAD LIKE You CaRE aBouT ME::

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

 
DEAYA OFFICIAL COPYRIGHT